دیار نخل و رود

دیار نخل و رود

منوي اصلي

آرشيو موضوعي

آرشيو مطالب

ساعت

امکانات

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 31
بازدید دیروز : 30
بازدید هفته : 67
بازدید ماه : 67
بازدید کل : 97902
تعداد مطالب : 153
تعداد نظرات : 58
تعداد آنلاین : 1


سال نو مبارک

 

 

سیب شود رویتان،سرخ وسپید وقشنگ              سبزه شود جانتان،سبز وبلند وکمند
سیر شود کامتان ، از کرم کرد گار                  سکه شود کارتان، روزیتان برقرار
ماهی عمرت بود ، پرحرکت پرتلا ش              غم بشود سنجدی، رخت ببندد  یواش
پرزحلاوت شود ، چون سمنو زندگی               غرق سعادت شود ، شیوه این بند گی

یا مقلب قلب من در دست توست                  یا محول حال من سرمست توست
کن تو تد بیری که درلیل والنها ر                حال " قلب " من شود همچون بها ر

یاد سهراب بخیر،آن سپهری که تالحظه خاموشی گفت تو مرا یاد کنی یا نکنی من به یادت هستم

 

شاد باشد حالتان،صد ساله باشد سالتان               فرخنده باشد عیدتان،پاینده باشد عمرتان

 

خداوندا!
در این آخرین روزهای سال دل من ودوستانم را چنان در جویبار زلال رحمتت شستشوده که هرکجا تردیدی هست ایمان،هرکجا زخمی هست مرهم،هرکجا نومیدی هست امید وهرکجانفرتی هست عشق جای آنرافرا گیرد

هیچ بارانی ردپای خوبان را ازکوچه های خاطراتمان نخواهد شست.دوست داشتن خوبان همیشه گفتنی نیست،گاه سکوت است،گاه نگاه است وگاه یک پیام.

با توام ای دوست عزیز،یاد ایام قشنگی که گذشت،کنج قلبم گرم است.درهمه حال بیادت هستم،آرزویم این است تن توسالم وروحت شاداب،دل یکدانه ی تو سبز وبهار،روزگا رت خوش با د.

 


نويسنده: قاسم شجاعی تاريخ: سه شنبه 29 اسفند 1390برچسب:, موضوع: <-PostCategory-> لينک به اين مطلب

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید.

نويسندگان

لينکهاي روزانه

جستجوي مطالب

طراح قالب

© All Rights Reserved to ghasem.shojaei.LoxBlog.Com | Template By: NazTarin.Com